Mr presley

Är han inte underbar Elvis!?  Finns nog ingen som faktiskt kan slå han i att sjunga.

Åååh jag såg Martin Timell idag! På macken! Hahahh

Hade körlektion i fm, väckte sen Hanna och spenderade några timmar där, bla diskade efter i måndags. Sen Åkte vi till 50%rea på outlet i sörping, hittade skor och en t-shirt! Rött hela bunten! Vackert! Sen började hon jobba och jag åkte hem. Skulle låsta upp och upptäcker då att jag har ingen nyckel!! Attans. Vad gör man då när det är mer än två timmar tills mamma och pappa och Herr Nyckel kommer hem? Jo man åker och tankar bilen, ser Martin Timell och äter en 88an. Åker hem och det är fortfarande sjukt lång tid kvar innan Herr Nyckel kommer hem. Så jag sätter mig i nästa bil, Anglian och tar en tur, "gistad runt". När jag sen är strax utan för huset springer pappa över vägen! "Yes de är hemma" tänker jag, men ack o ve, pappa hoppar in i bilen och vi åker till macken för att tanka den. Hmm. Inge Timell denna gång!

Martin Timell gillar att köra bil – och han gillar sin Audi Quattro.

Jaja spännande är vad det är.


På onsdag blir det middag i Katrineholm! Också mkt spännande. Bara sådär. Med My Danne och Erik.

Men men ska hinna me o jobba däremellan. I mjölby!

I måndags fyllde jag år! 20! Det är inte varje dag. Därför firades den med fina vänner och många goda drinkar! (Därav allt glasdiskande hos Hanna idag...) Såklar blev det ju drycker över och så blev det några drinkar igår här hemma, och så stod flaskorna kvar från igår framme på diskbänken och därför blev det även idag något gott att dricka till maten! Mumms.

Men nu orkar jag inte skriva mer, kan ändå inte formulera meningarna på ett bra sätt längre!!
Sååå Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0