Polispolis potatisgris!

Körde i min ensamhet på motorvägen förut. Börjar det blinka massa rött och blått och jag som inte hade några glasögon på mig börja fundera på vad det var. Men det var ju bara en polis som inte ville stå vid vägkanten längre. Så jag var tvungen o köra om den. Jag förstår inte riktigt en sak, och det är känslan av att man gjort något fel när man kör om en polis, eller bara när man kör framför eller bakom. Även om man inte gjort något så finns en viss oro där, visst nu begick jag ett litet brott, men det var inte meningen att glöma glasögonen hemma ju! Men jag körde iallafall inte fortare än 110, för för en gångs skull hade jag farthållaren på. Sen kom den jäveln och körde om mig..

Fint va! haha

Adjöss, en annan ska till sjöss
Dock inte Ella, för hon kallas för pella
Inte pelikan, som flyger fort som fan

nee nu ska jag kanske hitta på någon mat och resa mig härifrån innan mamma och pappa kommer hem!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0