Varför ska man skriva en rubrik för?

Idag har jag städat, diskat och tvättat och lagat mat. Tittade på Narnia förut, Prins Caspian. Mindes tillbaks på mina år som barn då man läste dessa fantastiska sagor, och nu är de så bra gjort på film, det känns verkligt på nått sätt. IKnte som de tidigare filmatiseringarna av historierna, de var inget vidare om jag minns rätt.

Mitt brännsår gick upp i förmiddags och det har gjort ont idag. Det gör det fortfarande.



Så ser det ut..


Här kommer lite finare bilder från denna härliga vinter!






























Känns dock inte som december månad. Ska ju vara snö och minus, men jag tycker det är rätt skönt det här faktiskt! Och fint. När väl solen kikar fram.

Men nu ska jag ner till tvättstugan en sista gång för idag.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0