Woho

Februari. Snön är snart bortsmält. Har idag träffat Linus, Anna, Tessan och Micke. Ätit god mat på vår gamla skola. Himla trevlligt. Synd att det blir så sällan bara.
Det har vart så himla vackert väder idag, så soligt. Var tvungen att gå ut och gå när jag kom hem förut! Känns som vår i luften! Såg igår några skilla knoppar på marken.

När jag sitter dä i min bil och kör på den isfria vägen, solen skiner och det bara är så härligt kan jag inte låta bli att tänka, varför har jag inte tagit ut och provkört motorcykeln? Sen kommer jag fram till mitt mål, kliver ur bilen och känner kylan slår emot mig. Då kommer jag på att det är inte varmt ute, bara i bilden där värmen är på för fullt. Blåser mig i ansiktet som en varm vårvind.

Hm. Jag borde följt min instinkt jag hade tidigare idag. Hade nog vart bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0