weihu.

Nu längtar jag efter Februari, det är snart februari. På min namnsdag, kommer vi; Jag, Hanna, Micaela och My att fira en fin människas födelsedag i den stora fina staden London! Vad det ska bli skönt och åka dit! Sen, när vi vart där, då kommer det att bli vår väldigt snart. Vår. Så vackert. Bara snön kunde sluta falla.
Idag när jag körde hem från jobbet, skulle köra ner på gårn, så hade de plogat vägen och vid infarten hade det blivit så hög snövall att jag inte kunde köra ner där. Så inatt bor min bil på kyrkans parkering. Hoppas han mår bra där! Så han inte längtar hem alltför mycket. Stackarn. Bara jag imorgon bitti kommer ihåg att jag ställde den där. Spännande.

Nu ska jag duscha!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0