!!

Nu har det gått och blivit mars. En månad jag längtat efter. För nu på onsdag ska vi, jag Hanna och Micaela åka upp till Alex och Sara. Sova där några nätter. Och gå på konsert. Med The Ark! Sen, senare denna månad, samma dag som Sara fyller år så spelar the Ark i norrköping! Oj oj oj.

Nu är jag en trött människa. Ovanligt.. Har jobbat massvis nu. Mer blir det. Förutom denna vecka då, blir flera dagar ledigt ju! Så sköööönt!
Längtar verkligen efter en riktig sovmorgon. Vet inte när jag hade det senast.

snart är det sommar. sommar. vill ha det nu. Kan gå ut barfota! Hade visserligen barfota premiär häromdagen. Fast det är ju inte så himla skönt nu, kallt grus under fötterna. Med lite snö brevid. Nee inte helk ok faktiskt.

Deliver us from free will.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0