På onsdag på onsdag!

För jag ska träffa Hanna imorgon! Allt för länge sen sist. Fyra dagar sen?! uj ju. då är det på tiden!

I onsdags som var, så åkte jag Micaela och Hanna iväg till uppsala! Där köpte jag mig äntligen en systemkamera! För att vi sen på kvällen, tillsammans med Sara Alex och några kompisar till dem, var på konsert med .....................................wait for it............................................ The ARK!!!!! Oj så fantastiskt det var, helt magnifikt. Så underbart. Feint helt enkelt! Bästa någonsin.



























Ett litet smakprov på den vackra kvällen! Som slutade med att träffa Jens, prata med han och få autografer. Så bra så bra.

Men nu måste jag allt ta och duscha, för imorgon ska jag jobba. Igen. Precis som alla andra dar. Nästan alla andra. Vissa andra. Gjorde korv idag. 10kg. Lamm. Gott.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0