Onsdag.

Åh ett sånt hemsk berg med disk och skräp det var på diskbänken. Och massor med "nytvättad tvätt ligger överallt, orkade verkligen inte lägga in den igår kväll/natt. Fick iallafall tvätta, har missat tvättiden så många gånger. Lyckas jämt med det. Nu är det gjort. Disken med. Intervjuvn på the horse & hound med. Jobbat har jag hunnit med också. Promenerat genom norrköping fram och tillbaks, sen genom linköping. Borde bli fler sådana här produktiva dagar. Men trött blir man. Lite hungrig också! Inte ofta det händer.

Jag är lite nervös, för på fredag ska jag jobba, för samma ställe som hela denna vecka men jag ska vara på en annan plats. Själv. Var där idag för att se hur det gick till, men det var så stort detta ställe, tänk om jag går vilse? Jag visste inte ens att det fanns en så stor fabrik där i norrköping. Bara kände till namnet för att vi lagat mat åt dom. Jag vet inte vad dom gör för något där. Bara att det finns sängar att sova i.

Härom dagen åkte jag förbi min gamla mellanstadieskola. Greby. Dom har målat om den till grå. Förut var den rosa. Det var mycket trevligare med en rosa skola än en grå. Jättetråkigt med grått.

Nu är jag seg och trött. Kanske somna framför tvn ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0