onsdagskväll.

Idag gick jag upp strax efter 7, det gick bara inte att somna om efter Henrik gick. Tänkte att jag kan ju åka och köpa jord och krukor så kan jag plantera om lite blommor. Men dom öppnar ju inte förrän tio. Så dumt. Bara att vänta. Kunde lika gärna sovit nån timma till.
Men tillsist vart hon tio och jag åkt iväg. Hittade vad jag ville ha, plus lite till. Fanns en jättehäftig blå blomma, som jag så gärna ville ha, men den kostade 300 och de kändes lite väl..

Sen har jag bakat baugetter, handlat. Altså två vändor till tornby. Sen när jag var hemma andra gången, kom en påminnelse att jag ska hämta ut bilder jag lämnat in för framkallning. Men jag får väl ta dom imorgon. Fast imorgon ska jag till skärblacka, besök hos vårdcentralen. Sen kanske förbi Skärkind ett tag, det var några dagar sen nu. Kanske ska ta bort förgasarna på mcn, känns som jag inte hinner med det nån gång. Skulle vara skönt om den var körbar till våren. Sen borde jag fortsätta måla på tavlan, annars lär den aldrig bli klar! Mycket som borde göras. Borde ha dammsugit idag. Behövs verkligen. Får ta det imorgon.. som allt annat. Så dumt att skuta upp saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0