Segt












Snart är det dags att åka till skärkind och äta middag! Ska bli gott.
Har inte gjort nått vettigt alls idag, vaknade bakfull med kläderna på, hade inte borstat tänderna, låg ensam i den stora sängen då Henrik hade somnat på soffan. Så jag tog av mig kläderna och borstade mina tänder, gick och lade mig och sov igen. Sov till ett. Då gick vi upp. Fick besök av Henriks föräldrar, sen åt vi mat och så gick jag och la mig igen, sov till fem.
Tror inte jag är helt frisk, känns inte som det. Ont i armen har jag också, brände mig på ett bleck häromdagen. Det är inte skönt och det ser inte vackert ut.

Imorgon är det söndag, sen är det måndag och dags att jobba igen. Blir trött av att tänka på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0