Hm

Idag är jag trött, för igår var vi på 50år kalas, Pappa har blivit gubbe! Trots att Henrik och jag kom sent, för jag jobbade så var det jättetrevligt, plus att vi stannade kvar så mycket längre istället! Klockan var närmare sex när vi kom hem. I natt, morse.. Inte nog med att jag fick vara chafför då, så tvingar Henrik upp mig, tjugo i tolv för att han ska iväg på ett annat kalas. Hur vågar han göra så mot mig? Kanske därför han inte kommer hem, han tror jag är arg på honom? Haha.. Nee men nu efter en städdag, och sedan finbesök av Hanna och Micaela så börjar jag bli trött. Ska upp och jobba imorgon, men sen är jag ledig igen!







Jag har upptäckt graffiti, på ett nytt sätt. Det gör sig på bild. När det smälter in i naturen fast ändå sticker ut så mycket. Varför började jag inte med graffitti när jag var ung för? Det hade nog kunnat bli en fin karriär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0