Skottdagen.

En alldeles speciell dag, som faktiskt var ovanligt vanlig. Hände inget spännande alls. Fick mocka hästskit, och det är inte särkillt spännande.

Igår däremot träffade jag Micaela på en sen lunch och fika därefter. Riktigt trevligt! Blir alltför sällan.






Men innan vi träffades tog jag en promenad i det fina vårvädret! Riktigt skönt i solen nu!
Önskar bara att värmen kunde komma lite snabbare.









































Så ser det ut på väg från oss till stan. Kan ju tro vi bor ute på vischan!











Så efter jag sagt hej då till Micaela tänkte jag sätta mig på bussen hem, inte leta upp cykeln som Henrik ställt nånstans i stan som jag först tänkt göra. Men så ångrar jag mig, ringer och frågar vart den är. Vid burger king säger han. Jag letar och letar. På hela torget framför burger king, gatan upp brevid det. Ingen cykel.. Ger upp och tror den blivit stulen. Fortsätter lite dystert hemmåt. Men där på vägen, långt ifrån burger king så står cykeln, vid ett annat torg. Så fick jag hem den, men fy så hemsk den är, så jobbig att cykla på. Någonting har hänt med den, för när jag cyklade med den till le bistro när jag jobbade där, så funkade den rätt okej ändå. Nu, så fort det blir uppför blir det svintungt!





Ne nu är det dags att duscha och sova. Så jag orkar med att jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0