Lördag.

Idag vaknade vi jättesent. Klockan var närmare tre, på eftermiddagen när vi gick upp. Egentligen skulle jag jobbat denna kväll, men har så fruktansvärt on att jag knappt kan röra mig. Det började redan igår på förmiddagen, men jag tog mig igenom de båda arbetspassen, men det var knappt. Hade så svårt att bära saker, ställa ner tallrikar och dryck på borden, sätta mig i bilen, resa mig därifrån, gasa.. Bara attt sitta i soffan och äta var för svårt. Lägga sig ner i sängen, resa sig ur sängen, vända på sig.. Så jag kände att det var nog bäst att stanna hemma från jobbet ikväll.

Tänkte lägga upp nån bild men hade visst inte lagt in de i datorn än. Så det får vänta. Eller varför gör jag det inte nu?




















Lite bilder från veckan som gått.

Nu ska jag försöka duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0