Besviken

Det var Häromdagen, i måndagskväll när jag körde hem från skärkind. Det var en magiskt fin kväll. Jag kände det på mig redan på morgonen så jag tog kameran med mig. Tur var det, som sagt en fin kväll. Fullmåne, stjärnklart och dimma. När jag lämnar skärkind är det -5 grader, jag stannar ett par gånger på vägen, ställer upp det lilla stativet och tarlite fina bilder. Fortsätter färden, stannar lite till. Tycker det är kallt, fryser om händerna, hoppar in i bilen och ser att det krypit ner till -11 grader. Men när jag sedan kommer in till stan är det åter igen -5. Skiftar rätt mycket På sina ställen. 
men vad jag ville komma fram till här, är att igår när jag skulle lägga in bilderna på datorn, hittar inte datorn minneskortet. Sätter i det i kameran och det står "kortet är inte formaterat". Jag måste altså formatera kortet för att kunna ta nya bilder på det, men då försvinner allt som redan finns på Det. Varför? Jag tycker det är rätt tråkigt.. Gillar inte teknikprylar som inte fungerar som de ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0