uppdatering av mitt liv.

Nu är det ett tag sen jag skrev något igen. Jag ber om ursäkt mina kära trogna läsare! haha...
Sista dagen på sportlovet. Ja, jag har sportlov! Underbart! Denna vecka har vart otroligt skön och inte har jag gjort något sportigt alls! Eller jag var faktiskt ute och testade nya löparskorna en dag. Tio minuter löp och 25 gång! Jag känner mig duktig.. Har firat en speciell födelsedag/försenad semledag med Micaela. Så har jag sått fröer! Har redan börjat gro! Lasse har blivit kastrerad också! Tvättat och dammsugit, två gånger. Har faktiskt hunnit med mycket mer än jag trodde! Lekte elektriker igår också, medhjälpare till Henrik. Nu kan jag allt som har med el att göra.
Trot eller ej men jag har, mellan ALLT detta hunnit plugga också. Fantastiskt!
 



Var i skärkind, pappa meckar merca och mamma kikar på!


Möte mellan Fanny och Lasse


Lyckades laga fisk som blev gott. Börjar nog gilla fisk. Svårt att erkänna men så är det nog.


Tjockis ser ju så liten ut mot Lars, men hon är fortfarande större! Lite feg bara..




Trodde katten skulle bli lugnare efter kastreringen, men jag vet i fan..



Lagade tupp härom dagen också! Tuppgryta på en Skärkinds uppfödd tupp. Blev himla gott. Synd att de är lite små, det är inte mycket mat på en sån stackare. Men god, så fint kött!
 
Men nu ska jag sova lite, dags för skola imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0